Kamil geniet volop van de zomer en staat tijdens Muziek in de Wijk op het Krugerplein in Borgerhout.
Muziek in de Wijk, Krugerplein 2011 16 juli 2011 Kamil geniet volop van de zomer en staat tijdens Muziek in de Wijk op het Krugerplein in Borgerhout. Terug naar blog